امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شیطون کوچولو

مهربونم

1394/12/8 16:01
نویسنده : مامان زهرا
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، این روزا خیلی وقت نمی کنم به وبلاگت سر بزنم من وببخش اسفنده وتو محل کارم سرم خیلی شلوغه . خونه رو که دیگه نگو کلی کار تلنبار شده روی هم دارم که نمیدونم کی باید انجامش بدم . چند روز پیش بابا علی تصادف سنگینی داشت که خدا رو شکر به خودش آسیبی نرسید ولی ماشین... خلاصه الان بدون وسیله هم هستیم فعلا تا ببینیم کی ماشینمون تعمیر میشه .

دیروز یه کمی روغن روی دستم پریده بود دستم کمی قرمز شده بود وسوخته بود بهت گفتم امیرحسین ببین دست مامانی اوف شده درد میکنه ، گفتی آخی چی شده الهی بمیلم بده بوس کنم بعد دستم و بوسیدی وکفتی خوب میشه بوس قربونه مهربونیت برم پسرم نفسم 

پسندها (1)

نظرات (0)