امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شیطون کوچولو

مادری ام را دوست دارم

1395/1/23 15:24
نویسنده : مامان زهرا
205 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ضعف می رود برای دنیای مادری

دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس می کنی که آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرامش می کند

آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش می کند

آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش می دهد

مادری را دوست دارم

چون به بودنم معنا می بخشد

چون ارزشم را به رخم می کشد

و یادم می دهد روزی هزار بار بگویم جان کم است در برابر امانت خدایم

مادری را دوست دارم

هرچند که در آیینه خودم را نمی بینم

 

آن زن خسته و ژولیده و کم خواب در قاب آیینه را تنها وقتی می شناسم که دستهای فرشته ای به دور گردنش گره می خورد که با خنده از من می خواهد که عکسی دو نفره بگیریم و آن وقت هست که من زیبا می شوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب آیینه حک می کنم

 

مادریم را دوست دارم... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)