امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

شیطون کوچولو

اندر احوالات این روزها (اردیبهشت 95)

1395/2/26 16:04
نویسنده : مامان زهرا
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ترینم که تو این دنیا هیچ چیزی به اندازه خوشحالی تو من و بابا رو شاد نمیکنه . این روزا دیگه همه چی و کاملا درک میکنی ومتوجه میشی کامل صحبت میکنی وبرای همه چی دنبال چرااا بودنش هستی .

چلا بابا علی رفت ؟ چلا نی نی گرله کرد؟ چلا اینا رو ایندولی کردی؟  و..... جدیدا وقتی بیداری و من دارم میرم سر کار دنبالم گریه میکنی ومیگی نلو سر کار (این موضوع من وخیلی اذیت میکنه تمومه زندگیم تا برسم محل کارم تو راه مدام ناراحتم ).

امیرحسینم این روزا خیلی من وبابا علی درگیریم یه جابه جایی داریم که اگه خدا بخواد میخوایم خونه مونو عوض کنیم ویه جای جدید بریم خیلی روزای سختیه اما این نیز بگذرد...

امروز که دارم این پست وبرات مینویسم مریض شدی وتب کردی نمیدونم با این تند تند سرما خوردنات چی کار کنم دکترت میگه یا لوزه سوم داری یا به خاطر آلرژیت که مدام مریض میشی . 

بابا علی هم داره درسش وادامه میده و دانشگاه میره میدونی چی میگی : 

امیرحسین : بابا علی کجاسسوال

باباعلی رفته دانشگاه 

امیرحسین : چراااخنده     بابا علی بیاد شلوارشو در بیاره  بعدا شلوار بیپوشونه بعدا منو بوس کنه خندونک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)