امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

شیطون کوچولو

اگه مامان نداسته باسم چی کار کنم ؟

1395/6/24 16:50
نویسنده : مامان زهرا
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرحسینم عزیز دله مامان تو هر روز بزرگتر میشی ومن از رشد وپیشرفتت لذت میبرم . 

روزها با تکرار از پی هم میگذرن وپسر کوچولوی شیطون وعاقل ما با حرفا و رفتاراش مارو متعجبب میکنه .

دیشب وقتی که رفتی تو تختت بخوابی رو تو کشیدم و بهت شب بخیر گفتم  از اتاق رفتم بیرون دوباره که برگشتم ببوسمت دیدم تو فکری بعد گفتی مامان زرا ، من اگه مامان نداسته باسم چی کار کنم سوال

گفتم عزیزم ما همیشه پیشت می مونم بعد گفتی ، من اگه بابا علی نداسته باسم چی کار کنم سوال

گفتم عزیزم ما همیشه پیشت می مونیممحبت نمیدونم چراا این فکرو کرده بودی قربونه اون دل مهربونت برم ولی از خدا میخوام تا زمانی که کاملا مستقل نشدی ما رو از تو دور نکنه .

پسندها (1)

نظرات (1)

شادی
10 مهر 95 9:57
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدی. الهیییییییییی چه پسر مهربونی. ایشالا همیشه سایه تون بالای سرش باشه.