امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

شیطون کوچولو

سفر به فضا

1398/11/6 9:52
نویسنده : مامان زهرا
218 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا باورش شده بود که میتونه سفینه فضایی بسازه و با دوستاش به فضا سفر کنه فکر میکرد اگه پارچه قرمز لباسش و به شکل مخروطی برش بزنه و بد چند تا فنر به هم وصل کنه بعدم یه موتور از آقای تعمیرکار محل بخره و با دکمه قرمز دسته ترمز براش درست کنه فردا با دوستاش میره فضا و کلی خوش میگذرونن برای تو مسیرشون هم پفک و چیپس با موسیر تدارک دیده بود نمیدونستم چی باید بهش بگم خیلی جدی بود تو تصمیمی که گرفته بود 😂😂 وقتی بهش گفتم که این واقعیت نداره باور نمیکرد و مصمم و بااراده میگفت که مامان من جدی جدی ام و فردا با اجازت فردا میخوام با دوستام به فضا سفر کنم چمدونم بذار لباسام و جمع کنم نیازم میشه اونجا . خلاصه با کلی کلنجار و گریه امیرحسین و کلافه گی من از بس که براش توضیح دادم و صحبت کردم و را ههای دیگه ای که بهش پیشنهاد دادم با کلی گریه این داستان به پایان رسید.😁

یه موقع واقعا نمیدونم چی باید بگم و چجوری باید رفتار کنم ...

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
6 بهمن 98 10:14
ای  جان😊چه تصورات کودکانه قشنگی😄