امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

شیطون کوچولو

پسرم دنیای من

1394/1/30 17:15
نویسنده : مامان زهرا
194 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دنیای من!

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای بارداری ،روزهایی که در بطن من بودی و فقط من لمست میکردم

روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.روزی که خدا فرشته ای را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.

ازتو وزیباییهایت.خنده هایت 

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

یک سال وچهارماه و شانزده روز از آمدنت میگذرد

توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید همین روزها غرق شوم...........

پسندها (1)

نظرات (0)