امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

شیطون کوچولو

آرام جانم

1394/5/21 16:52
نویسنده : مامان زهرا
323 بازدید
اشتراک گذاری

آرام جانم

این روزها به زیباترین وجه ممکن حرف میزنی

کلمات را پشت سر هم میگویی

کلماتی پر از بدعت و تازگی ...

انقدر که بیش از نیمشان را اول بار است میشنوم

جمله هم میگویی

برای وصف زیبایی جمله گفتنت کلمه ای پیدا نکردم که عطشم را بخواباند

همین قدر بدان تو که حرف میزنی دیوانگی در من دست و پا میزند ...

عزیزم

حتم دارم روزی که این نوشته را میخوانی

لبخند ملیحی بر لبانت نقش بسته

لبخندی از سر شوق ، از خاطرات خوش کودکی

لبخندی از روزهای اول جمله گفتنت ...

که برایت باور کردنی نیست این گونه بودنت را ،این گونه کوچک و تازه کار بودنت را

عزیز بی همتای من

امروز من می نویسم و تصور میکنم و لبخند میزنم ،

فردا   تو   میخوانی  و  تصور  میکنی و لبخند میزنی ...

من برای فردایت ، برای تمام مرد بودن و منش و بزرگیت ...

تو  برای دیروزت ، برای تمام کوچک بودن و شیرینی ات ...

 

دوستت دارم نفسم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)