امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

شیطون کوچولو

نفسم

1394/6/4 10:12
نویسنده : مامان زهرا
276 بازدید
اشتراک گذاری

نفس كه مي كشي آروم مي شم ...  ،  دلت كه ميگيره گريه مي كنم ...   ،  آه كه بكشي زار ميزنم  ،   لبخند كه بزني ذوق مي كنم ... ، از اول جزئي از هم هستيم  ،   من درد ميكشم تو متولد ميشي ... ،   تو بچگي همبازيت ميشم .... ، مدرسه كه بري همكلاسيت ...  ،  بزرگتر كه شدي با من غريبه نشي ... ،   چون من بهترين دوست تو ميشم ... ،   تو ستاره اي هستي در آسمان دلم كه هيچگاه خاموش نمي شوي  ،   پس مي گويم دوستت دارم ،        آره دوستت دارم   چون لايق اين دوست داشتني        تو لايق اين عشق بي پاياني ، عشق من و تو ماندگار است تا ابد ، براي هميشه ، با هم ، در كنار هممحبت   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)