امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

شیطون کوچولو

برای تو مینویسم جگرگوشه مادر...

1394/6/15 14:47
نویسنده : مامان زهرا
331 بازدید
اشتراک گذاری

زود بزرگ نشو مادر ، کودکیت را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانیم را !

زود بزرگ نشو فرزندم.

قهقهه بزن ، جیغ بکش ، گریه کن ، لوس شو ، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام .

آرام آرام پیش برو ، آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم ، هر چه جلوتر

می روی همه چیز تندتر از تو قدم بر می دارد . حالا هنوز دنیا به پای تو نمی رسد از

پاکی ،الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز !

همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش ، یک قدم ، دو قدم ، ولی زود بزرگ نشو

مادر .

آرام ارام پیش برو گلم ، آنجا که عمر وزن می گیرد دنیا قدری سبک می شود که هیچ

هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت .

آن سوی سن و سال خبری نیست ، کودکی کن ، از ته دل بخند به اداهای ما که برای

خنداندنت دلقک می شویم

بزرگتر که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد .

عزیزترینم ، فرزندم من مادرت هستم .....

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد ، من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی

بیخوابیهای شبانه را ، تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت ، تا بدانم

حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد ، من نه بهشت

می خواهم نه آسمان و نه زمین .

بهشت من ، زمین من ، و زندگیم نفس های آرام کودکی توست .

من هیچ نمی خواهم هیچ .

هیچ روزی به من تعلق ندارد ، همه ساعتها و ثانیه های من تویی و من دست

کودکیت را می گیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و

هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا آورده ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)