امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

شیطون کوچولو

دو سالگی

1394/9/14 14:36
نویسنده : مامان زهرا
285 بازدید
اشتراک گذاری

روز میلاد تو,معراج دستهای من است؛ 

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم...

تو دو ساله شدی نفسم؟!

چه ارام...

چه خوش...

چه باعظمت...

خدایا چقدر دوستم داری...ممنون...

امیرحسین ؛یکدونه ی من

دلم برای تمام روزیهایی که با هم بودیم تنگ شد...به همین زودی!

و ارامشم برای روزهای خوب پیش رو...

امیرحسینم...

صدای نفسهایت رو میشنوم...بویت مستم کرده...هر چندثانیه یکبار نگاهت میکنم...

همین الان صدای اذان امد...

برایت دعا کردم...در روز میلادت...

چه حس و حالی دارم...باز هم چشمهایم خیس شد...

هیچ حرفی برای گفتن نیست و هزاران حرف ناگفته...

فقط بدان تمام هستی ام به نفسهایت بند است...

تو ارام جان مایی....

شکر برای بارداریم...

شکر برای بدنیا اوردنت...

شکر برای سلامتی ات...

شکر برای احساس بکر مادری ام...

شکر برای بالندگی ات ماه زندگی ام...

شکر برای دو سالگی ات...برای بودنت...برای خنده هایت...برای...برای وجود پر برکتت

خدایم...با تو میگویم...

نگهدارش باش..

امروز برای همه ی انهایی که آرزویشان داشتن این روزهای مادرانه است...دعا میکنم... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)