امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

شیطون کوچولو

تولد دو سالگی امیرحسینم

1394/9/14 14:39
نویسنده : مامان زهرا
428 بازدید
اشتراک گذاری

دارم نزدیک میشم به لحظه تولدت نازنینم.

این روزهایم پر شده از تکرار خاطرات شیرین نه ماه بارداری و رسیدن به لحظه بی نظیررررر دیدن روی ماهت.گل نازم ،پسره خوبه من ،چقد لحظه های با توبودن ناب و تکرار ناشدنی ایست.هر چه به ذهنم فشار میاورم که بتوانم لحظه و روزی را خاص در ذهنم از حضور تو گلچین کنم نمی توانم زیرا که لحظه لحظه ،ثانیه یه ثانیه داشتن تو برایم ناب ترین و خاص ترین لحظاته.عزیزه دلکم کم کم به لحظات تولده بی نظیرت نزدیک میشوم و تو یه دوساله می شوی،دوسال با تولدت من هم متولد شدم،با بزرگ شدنت من هم بزرگ شدم ،با خنده هایت خندیدم و با گریه هایت گریستم .

ناراحته روزهایی هستم که می رود و یک روز از کنار تو بودن برایم کم می شود.

و خوشحالم ،خوشحالم از دیدنت قد کشیدنت بزرگ شدنت خوشحالم که خدایم مرا لایق مادری کردن دانست خوشحالم که خالقم تکه ای  از بهشت خود را  که همین آشیونه سه نفره ماست در همین زمین به من ارزانی کرد.

خوشحالم برای بودنت ،برای داشتن نازنینم.

 

عزیزم تو دنیا جذابیت های زیادی هست. توی چیزها، موقعیت ها، آدما.. ولی ممکنه نتونی همه شونو داشته باشی. باید یاد بگیری که به جای این در و اون در زدن برای داشتن همه اونا، زیبایی های چیزایی که داری رو خوب درک کنی.. اونچه که تو داری رویای خیلی هاست. تلاش کن که چیزهایی که داری رو به بهترینش نزدیک کنی و انرژیتو روی اونچه که از دستت برمیاد بذاری.. ممکنه در هر کس صفتی ببینی که جذاب باشه، یک نفر رو انتخاب کن و تنها زیبایی های وجود اونو ببین و حتی کمکش کن که بهتر باشه... مراقب نگاهت باش. مراقب چشمای قشنگت باش عزیزم. هر کس و هر چیز ارزش دیدن نداره. توی دنیا در نگاه اول و از دور خیلی چیزا قشنگ به نظر میان ولی اگه بهشون نزدیک بشی واقعا متفاوتند. پر از رنج، کاستی، نازیبایی...  تنها به اونچه که خودت انتخاب کردی نگاه کن. هیچ کس ایده آل نیست. ولی هر کس اگه یه دوست و همراه خوب داشته باشه می تونه به ایده آل نزدیک بشه محبت

تولدت مبارک عشقم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)