امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

شیطون کوچولو

اندر احوالات این روزها

1394/10/29 16:36
نویسنده : مامان زهرا
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم  ، از مریضی های پی در پی تو بگم که دیگه امان مونو بریده واز دکتر رفتن خستمون کرده ومدام در حال سرفه کردنی ، خوب میشی وبعد از دو روز دیگه دوباره روز از نو وروزی از نو  ودکتر میگه به خاطر هوای آلوده وسرده که تند تند مریض میشی وگفته که اصلا از خونه بیرون نیایی  ولی چه کنم که هر روز برای رفتن به سر کار و بردنت به خونه مامانی باید بیرون بیارمت . از خستگی های زیادم بگم که هر روز با عجله از شرکت برای رسیدن به خونه وآشپزی ورسیدگی به کارهایی که مربوط به تو نفسم میشه وایضا بابایی بیرون میام البته بابایی هم تا دیر وقت سرکاره وبرای زندگیمون تلاش می کنه .از شیرین زبونیات بگم نفسم که دیگه کاملا صحبت میکنی وهمه چی ومتوجه میشی واحساس میکنی دیروز خیلی خسته بودم ویه کم حالت سرما خوردگی داشتم که اومدی جلوم ایستادی وبا محبت بهم گفتی :            چلا نالاحتی؟   گفتم ناراحت نیستم عزیزم یه کم مریضم      گفتی : (صورتت وچسبوندی به صورتم) نالاحت نباس دوست دارم      منم دوستت دارم پسر مهربونم عاشقتم

بوسمحبت


امیرحسین در حال صبحانه خوردن  

مامان زلا منیر (پنیر) منو دوست نداره سکوت

من تعجبخنده

امیرحسین خندونک منیر منو دوست ندارهدلخور


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)