امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

شیطون کوچولو

روز ولنتاین

1394/11/26 10:29
نویسنده : مامان زهرا
174 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم از همون لحظه ی شکل گرفتنت، احساس می کردم با ورود تو به زندگیم خیلی چیزا عوض می شه. احساسم نسبت به تو و عشقی که تا اون روز مثل اون رو تجربه نکرده بودم، با شنیدن اولین صدای قلبت شدت گرفت.

این عشق و علاقه بیشتر شد وقتی در رحمم بازیگوشی می کردی و به خصوص اون روزی که برای اولین بار وجود نازنینت رو لمس کردم. لمس وجودت برای اولین بار و بعد از اون شیر خوردنت همه و همه عشق و علاقه ام رو به تو زیاد و زیادتر کرد.

اولین باری رو که بلند خندیدی هیچ وقت، هیچ وقت فراموش نمی کنم ، هر روز که گذشت بیشتر و بیشتر عاشقت شدم. عشقی وصف ناشدنی، هر بار که تو رو غرق بوسه می کنم و در آغوش می گیرم انگار دوباره زنده می شم. الان دیگه زندگی بدون تو رو باور ندارم عشق من، زندگی یعنی تو و تو شدی نفس من. عزیز دل مامان ، لحظه ای نیست که خدا رو شکر نکنم به خاطر وجود فرشته ای چون تو در زندگیم.

ولنتاین,عکس ولنتاین,عکس عاشقانه ولنتاین

خیلی دوستت دارم نفسم محبت

پسندها (1)

نظرات (0)