امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

شیطون کوچولو

خداحافظی با شیر مادر

1394/8/3 13:38
نویسنده : مامان زهرا
328 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم محبت

امیرحسینم 1 سال و10 ماه و14 روز از شیر مامانش تغذیه کرده نوش جوونت مامانتشویق

برگی دیگر از مادرانگیم . . .

برگی دیگر از زندگی تو . . .

با شروع این روز دیگر شیره ی جانم را برای وقت خواب هم نداشتی

راه که میبردمت تمامی نجواها عاشقانه بود با بوسه هایی پیاپی بر گونه هایت که گاه خیس

از اشک میشد تو بودی و سری که روی شانه ام بود با چشمانی نگران و نیمه باز

من بودم و بغضی فرو خورده بغضی پر از دلتنگی برای تمام این لحظات زیبا

دلم تنگ میشد واسه اون لحظه هایی که بغلت میگرفتم و بهت شیر میدادم  موهای مخملیتو

نوازش میکردم یه وقتایی دستاتو میاوردی به طرف صورتم و با لب هام بازی میکردی و من

دستای کوچیکتو غرق بوسه میکردم

وقتی موقع شیر خوردن با اون چشمای معصومت زل میزدی به چشمام حس میکردم زمان

متوقف شده حس میکردم خوشبخت تر از من وجود نداره

دلم برای تمام این لحظات دو نفرمون تنگ میشد لحظاتی که فقط و فقط مال من و تو بود و

هیچ کس دیگه ای شریک این لحظه هامون نبود

عزیزکم چند روزی بود که دفعات شیرخوردنت و کم کرده بودم بالاخره چهارشنبه سرما خوردگیت یه کم بهترشد و اولین روز ترکت شروع شد شب اول خیلی بیقراری کردی و روزهای بعد هم ناراحت بودی اما چون مصادف بود با عاشورا تاسوعا چون بیشتر بیرون بودیم راحت تر برات سپری شد اما به هر حال تایم شیر خوردنت که میشدبیقراری میکردی و میخواستی تو بغلم باشی و میگفتی ایننی تلخه اهه یا میگفتی مامان زلا چیز میخوام(خودتم نمیدونستی چی میخوای کلافه بودی). عزیزم به هر حال امروز 5 روزه که شیر مامانی و نخوردی.قربونه پسرم برم که بزرگ تر شده مرد شدهتشویق 

 بعدا نوشت :عزیزم منم خیلی ناراحت بودم که غصه دار بودی اما این یه مرحله از زندگیت بود که باید طی میکردی امیدوارم که مراحل موفقیت های بالاتری رو تو زندگیت طی کنی .

دوستت دارم عشقم شیرین تر از عسل امیرحسینم 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

شادی
13 آبان 94 9:44
واقعا این جدایی خیلی دردناکه. به نظرم برای مادرم بیشتر ه مبارک باشه گل پسری مردی شده واسه خودش