امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

شیطون کوچولو

احساس

1394/5/13 15:01
نویسنده : مامان زهرا
191 بازدید
اشتراک گذاری

با خنده هایش شاد میشوم و با اشکهایش می گریم تحمل دردش را ندارم شیطنتهایش  را دوست دارم و به حرفهای بی وسروته اش با جان و دل گوش می دهم  سوالات عجیب وغریبش را صبورانه و بارها و بارها جواب می دهم از تماشای بازی اش چنان لذت می برم که گاهی ساعتها محو تماشای بالا و پایین پریدنش   میشوم و متوجه گذر زمان نمیشوم با ذوقو شوقش  به ذوق می آیم  و اگر چشمانش را ناراحت ببینم دنیا روی  سرم خراب میشود دوست دارم خودم را آنقدر کوچک کنم که او حس کند با همسن خودش بازی میکند تا بیشتر لذت ببرد همیشه بهترینها را برای او میخواهم و تا اوسیر نشود غذا از گلویم پایین نمی رود تانخوابد خوابم نمی برد تا بهترین لباسها را برایش نگیرم برای خودم چیزی نمی خواهم اگر تب کند من می میرم و هرگاه در آغوشش می گیرم صدای نفسهایش با ضربان قلبم یکی میشود حس میکنم که گوشه ای از وجودم را در آغوش گرفته ام  یاد روزهایی می افتم که باردار بودم و حسرت درآغوش کشیدنش را داشتم، حاضرم تمام زندگیم را فدای یک تار مویش کنم زیرا او تمام دارایی من است اگر یک شب از من دور باشد آن شب تا صبح پلک برهم نمیزنم و تحمل دوریش را ندارم وقتی او درخانه نیست  انگار هیچ کس در خانه نیست اگر روزی حالش خوب نباشد با تمام وجود آرزو میکنم که تمام درد و بلاهایش را خداوند به من بدهد و او را شفا دهد اگر کسی از او تعریف کند انگار مرا بزرگ کرده و اگر کسی از او بد بگوید انگار جگر مرا آتش زده است. همیشه مادرم را دوست داشتم اما اکنون اورا طوری دیگر دوست دارم هر گاه به فرزندم عشق می ورزم عاشق مادرم میشوم تازه می فهمم که او چه حسی نسبت به من داشته است.

 

پسندها (1)

نظرات (0)