امیرحسین نفس ما امیرحسین نفس ما ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بابا علی بابا علی ، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

شیطون کوچولو

شروع تحولی بزرگ

1394/6/16 17:17
نویسنده : مامان زهرا
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم از دو روز پیش تصمیم گرفتم که از پوشک بگیرمت احساس کردم که  دیگه موقعش رسیده چون کاملا متوجه میشدی که دستشویی داری و وقتی میخواستی کارت و انجام بدی یه گوشه دنج وخلوت برای خودت پیدا میکردی بعد تمام شدن کارت میومدی و میگفتی پی پی و میخواستی پوشکت و عوض کنم یا دوست نداشتی که پوشکت کنم . دو روز پیش برات از این شورت های آموزشی گرفتم که تا هوا سرد نشده از پوشک بگیرمت چون اگر هوا سر میشد سخت میشد از پوشک بگیرمت و همش احساس میکردی که دستشویی داری خلاصه استارتش و از دو روز پیش زدیم تو این دو روز بد نبودی دیشب وقتی میخواستی بخوابی پوشکت کردم وقتی رفتیم تو رختخواب  گفتی "ماما زلا دشولی " خنده فکر کردم همینطوری میگی خیلی خسته بودم وخوابم میومد گفتم بخواب مامان راضی گفتی "دشولی" آرامبردمت و واقعا دستشویی داشتی کارت وانجام دادی و اومدیم قربونت برم که تو این دو روز پیشرفت کردی خودتم ذوق میکنی امیدوارم که این پروسه خیلی طولانی نشه وبتونم هرچه زودتر از پوشک بگیرمت میدونم که خیلی باهوشی وپسر خوبی هستی احساس میکنم که خیلی طول نمیکشه.

دوستت دارم عزیزکم محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

دلارام
16 شهریور 94 17:36
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین خدا ببخشه براتون منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم ب وبلاگه نینی فوگولی ما سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین موفق باشین ـــــــــــدلارامــــــــــــ